Ewidencja godzin pracy
Koniec z ręcznym wprowadzaniem danych! Postaw na elektroniczny system ewidencji godzin wykonywania umowy zlecenia, w którym pracownicy sami rejestrują przepracowany czas, a Ty jedynie go zatwierdzasz. Narzędzie nie tylko zastępuje tradycyjne karty czasu pracy, ale też przyspiesza rozliczenia.



Rejestrowanie godzin z dowolnego miejsca
Tabele w Excelu i papierowe karty pracy to przeszłość. Z TalentPoint kierownik może na bieżąco monitorować godziny pracy, niezależnie od tego, gdzie znajduje się jego zespół. Co ważne, system jest przyjazny użytkownikowi, a do korzystania z niego wystarczy przeglądarka i dostęp do Internetu w telefonie. Elektroniczna ewidencja godzin świetnie sprawdza się też do obsługi okazjonalnej pracy zdalnej.
Sprawny proces rozliczeń
Narzędzie pozwala zatwierdzać zarejestrowane godziny, co znacznie przyspiesza rozliczenia. W przypadku umów zlecenie cały proces kalkulacji wynagrodzeń odbywa się w sposób automatyczny za pomocą TalentPoint na podstawie wprowadzonych godzin i warunków umowy. Dzięki przepływowi informacji o nieobecnościach, zmianach w PIT-2 czy numeru konta bankowego system ułatwia też rozliczenia umów o pracę.


Możliwość integracji z innym systemem
TalentPoint łatwo integruje się z popularnymi narzędziami kadrowymi oraz umożliwia import ewidencji czasu pracy z innego systemu. Koniec z przełączaniem się pomiędzy aplikacjami i rozproszeniem danych w różnych miejscach.
Inne funkcje systemu





Pytania? Tu znajdziesz odpowiedzi.
Elektroniczna ewidencja godzin wykonywania umowy zlecenia polega na tym, że pracownicy sami wprowadzają godziny do systemu. Dzięki temu pracodawcy mogą monitorować grafik w czasie rzeczywistym oraz łatwo dokonywać rozliczeń. Elektroniczny system ewidencji godzin działa z dowolnego urządzenia i miejsca.
Moduły TalentPoint są ze sobą zintegrowane, więc informacja o ewentualnej nieobecności z powodu choroby jest od razu widoczna na karcie pracownika i brana pod uwagę przy rozliczeniach.